Nördkulturen

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av David - 21 februari 2015 13:11

 


Spel och andra intressen som betraktas som nördigt har länge varit mitt huvudintresse men jag känner mer och mer att det får lämna plats för ett relativt nyfunnet intresse nämligen löpning. Det är en av anledningarna till att jag inte bloggar så mycket längre. Det går åt mycket pengar och mycket tid till att löpträna speciellt när man ska ställa upp i lopp som Göteborgsvarvet, Stockholm Marathon, Finalloppet, Midnattsloppet, Lidingö loppet, Stockholm Halvmarathon och många mer så mina nördintressen har jag skjutit åt sidan lite. Jag finner inte mycket tid längre till att spela lika mycket TV spel, läsa regelböcker eller måla figurer då träning tar upp mycket av min fritid.

Nej, bloggen läggs inte ner men den kan läggas på is ett tag med ett fåtal inlägg per månad. Jag kommer aldrig sluta älska spel men för tillfället sätter jag löpningen före.

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards