Nördkulturen

Alla inlägg den 4 september 2014

Av David - 4 september 2014 18:09


    


Dags att ta tag i att bygga ihop min Greyjoy lek till Game Of Thrones LCG. Jag har inte varit direkt taggad att göra något med denna lek för jag tycker inte Greyjoy hör till de "coola" familjerna inom serien. För mig finns det bara en familj, Stark. Men jag får känslan att TV serien inte gör House Greyjoy rättvisa. Jag vet att det finns böcker att läsa men jag har inte läst dem och jag vet inte om jag kommer göra det heller.

För att börja spela med House Greyjoy är naturligtvis expansionen Kings Of The Sea rätt nödvändig. Men vad som skiljer House Greyjoy mot House Martell expansionen är att i Martell expansionen hittar du kort som är rätt så avgörande för varje Martell lek som byggs menats i Greyjoy hittar du många användbara kort men inte några som är så kritiskt behövande i en Greyjoylek.

Jag återkommer längre fram med ett inlägg om hur min lek blev. Jag har redan provspelat med leken en gång men den satte jag bara ihop i all hast så den ska plockas isär igen och plockas ihop med mer omtanke.


 

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards