Nördkulturen

Direktlänk till inlägg 14 december 2013

Julpynt

Av David - 14 december 2013 07:08

Julen närmar sig med stormsteg och folk börjar klä granen, ställa fram julprydnad och göra det allmänt fint i hemmet för att fånga julfriden. Personligen ställer jag fram två stakar, en i köksfönstret och en i vardagsrummet, mer än så orkar jag inte anstränga mig eftersom det ändå ska plockas bort snart igen. Hade jag dock haft en gran framme (vilket aldrig kommer hända) så har jag hittat de perfekta julgranskulorna att klä den med. Kanske inte så mycket jultema över det men ändå rätt häftiga och definitivt ovanliga.


   

 

   

Fråga mig inte vart dom finns att köpa. Jag hittade dom av en ren slump under en stunds slösurfande på internet. Är man duktig på att måla kanske man kan göra dom själv om man hittar julgranskulor som det går att måla på.

Creative Company (klicka på namnet för att komma till deras sida) säljer julgranskulor och med lite vit matt grundfärg på dom så ska dom nog kunna gå att måla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David - 8 november 2015 10:26

  Jag ser verkligen fram emot denna filmen, trailern ser lockande ut i alla fall. Jag har svårt att avgöra om denna film kommer bli älskad av fansen eller hatad men det såg ut som att de försökt efterlikna Warcraft världen så noga de kunnat, och...

Av David - 24 oktober 2015 08:41

    Detta spelet fick jag gratis en månad som Playstation Plus medlem men jag hatar att dyka rakt in i händelserna i en spelserie och inte begripa något av handlingen så jag gick tillbaka från början och köpte alla tre Crysis spel. De andra två ...

Av David - 18 oktober 2015 08:35

      Förra veckan varvade jag äntligen denna plåga från min barndom. Jag har alltid sett Mega Man 1 som ett av de svåraste Mega Man spelen och det kanske det är också om man spelar "old school" style att när man dör så får man börja om. Men på...

Av David - 18 juli 2015 17:19

    Handling 20 år har gått sedan de stora företagen tog över herraväldet över världen från regeringarna. Deras girighet ledde till ett stort krig mellan dem vilket ödelade världen. Från ruinerna av den forna världen skapades ett råd vars uppg...

Av David - 15 juli 2015 21:10


    Som medlem i Playstation Plus hade jag möjligheten att ladda ned detta spelet gratis från PSN förra månaden vilket jag självklart gjorde eftersom jag också har spelat Call Of Juarez: Bound In Blood som också finns recenserad på denna bloggen...

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards