Nördkulturen

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av David - 28 juli 2013 08:53

   

Våra jalapeno marinerade kotletter ligger på grillen och inväntar sitt öde. Rikligt med potatissallad, cocktail tomater och vitlöksbaugette vid sidan samt en iskall Corona öl så var man fit for fight sen.


Jag vet inte vad jag ska säga om gårdagen. Det gick riktigt bra. Jag kom på tredje plats på hela turneringen och det var över förväntan och väl det. Men frågan är om den placeringen är mer förnedrande än ärofylld. Anledningen till att jag kom så bra till var att mina motståndare inte såg mig som ett stort hot så dom koncentrerade sig på att slå ut varandra först, innan dom vände uppmärksamheten mot mig. Men till mitt försvar så gjorde jag en del skada också. Jag slog oväntat ut två motståndare i en match och en annan match vann jag helt och hållet. Sammanlagt spelade vi 4 omgångar och en final omgång och mitt facit såg ut som följande:


1:a matchen: 2:a plats

2:a matchen: 2:a plats

3:e matchen: 1:a plats

4:e matchen: 2:a plats

Final omgången: 3:e plats


Lite priser delades ut också. Tredje priset var de två foilade korten här nedanför.


   


Taggar

#Magic

#Grilla

#Öl

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards