Nördkulturen

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av David - 31 mars 2013 10:27

 


Andra delen av än så länge två släppta spel. Det första spelet heter Transformers: War For Cybertron som jag också recenserat här på bloggen. Jag trodde jag skulle få svårt att spela de kommande spelen då jag precis hade avslutat den episka sagan i Mass Effect och jag vet att det är väldigt svårt att toppa den trilogin. Så jag är väldigt glad att jag tog rätt beslut och köpte Transformers: Fall Of Cybertron. Spelet kan beskrivas som en enda lång adrenalinkick med det ena fartfyllda och actionpackade uppdraget efter det andra. Du tas igenom en otroligt bra skriven historia och får spela som både Autobots och Decepticons. Äventyren du får spela igenom är väldigt varierande och alla binds de samman till det storslagna slutet. När det kommer till TV spel och data spel så har verkligen inte Fru Fortuna lett, eller ens kastat en blick åt Transformers håll vilket är rätt uppenbart då vi har behövt stå ut med styggelser som Transformers The Game (också recenserad här på bloggen). Men allt detta har ändrats nu. Äntligen har Transformers fått det spel som de förtjänar, äntligen finns det ett Transformers spel som lämnar något annat efter sig än bara förstörda spelkvällar med ett överflöd av svordomar och arga kommentarer lämnade på diverse forum och youtube videor.


 


Betyg:   (Episk)

Kan köpas här: CDON på PS3, XBOX 360 eller PC

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards