Nördkulturen

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av David - 26 januari 2013 09:36

 


Om ett par timmar är det dags för min andra prerelease turnering och denna gången är det Gatecrash, en fortsättning på Return to Ravnica kan man säga då mer "guilds" blir introducerade. Jag ska köra på svart/vit, Orzhov Syndicate som har mekanismen Extort. Det innebär att om jag har en varelse ute i spel med Extort och jag slänger en "spell" så kan jag betala en vit eller svart mana så förlorar motståndaren ett liv och jag får ett liv.

Förra prerelease turneringen jag var på gick inte vidare bra då jag slutade som tredje sist med bara förluster. Men till mitt försvar gick jag inte in för att vinna något heller, jag var bara där för att prova på hur det var. Denna gången ska jag i alla fall försöka vinna en match. Gör jag det så är jag nöjd.


UPPDATERING

Nu är turneringen över och jag nådde mitt mål denna gången, jag vann en match, men det va allt jag gjorde också, resten förlorade jag. Denna gången slutade jag fjärde sist så det va en placering bättre än förra gången. Jag är nöjd ändå, men nästa gång ska jag komma hem med två segrar i bagaget.

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards