Nördkulturen

Alla inlägg den 5 december 2012

Av David - 5 december 2012 08:00

Äntligen kan jag sätta igång med det här projektet igen! Förra månaden åkte jag på en tandläkarräkning som satte käppar i hjulet för mig men nu är jag på fötter igen. För lite drygt en vecka sedan beställde jag de sista grejorna jag behövde för att avsluta detta och det var mörkbrun hobbyfärg och en guld tuschpenna. Dessa två kostade mig sammanlagt 161 kr vilket gör att detta projektet slutade på 494 kr. Alla grejer jag köpt (förutom hyllplanen som jag använde till spelbräde) till detta projekt har jag köpt från Creative Company och de har bra utbud men de har så dyr frakt tycker jag!


Jag är klar med att ha mätt ut rutorna på spelplanen och skissat upp dom med blyerts (första bilden). Sen på andra bilden har jag fyllt i blyertsstrecken med guld tuschpennan jag köpte (sista bilden).


     


Att mäta ut rutorna tog ett litet tag och det kräver tålamod men ju noggrannare man är desto snyggare blir slutresultatet. Nästa steg blir att färglägga de olika rutorna i röd, mörkbrun och grön färg.

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards