Nördkulturen

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av David - 29 oktober 2012 16:01

Ett ny expansion till spelet Combat Commander Europe och Combat Commander: Mediterranean. Du behöver bägge dessa två för att kunna spela denna expansionen då den innehåller regler och kampanjer om frihetskämparnas kamp bakom fiendens linjer. Boxen innehåller flera nya kartor, en spelbok, 12 nya scenarios och lite mer smått och gott.


 


Finns att köpa här: Science Fiction Bokhandeln

                              World of Board Games

Av David - 29 oktober 2012 12:00

Till er som behöver en karta över övärlden Trakorien i rollspelet Svavelvinter kan sluta leta. En behändig karta som kan vara till hjälp för varje resenär som bestämmer sig för att fara genom de olika farvattnen, bestiga bergen eller vandra genom skogarna. Jag såg den hänga på väggen när jag var på Sci-fi bokhanden i Göteborg sist och tyckte den såg riktigt snygg ut. Jag personligen spelar inte Svavelvinter men hade lätt kunnat ha den på väggen just enbart för dekoration.


   


Finns att köpa här: Science Fiction Bokhandeln

Av David - 29 oktober 2012 08:45

Till er som spelar rollspelet The One Ring har det släppts en alldeles eget tärnings set till spelet. Det finns två olika varianter av tärnings set till spelet släppta, en variant med 3 olika set i sig med 7 tärningar i varje set och den billigare varianten med bara 1 tärnings set i sig. Den jag länkar till här nedanför tror jag är den billigare varianten.


   


Finns att köpa här: Science Fiction Bokhandeln

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards