Nördkulturen

Alla inlägg den 24 september 2012

Av David - 24 september 2012 10:00

 


Många reagerade på det här omslaget när det kom ut och sade att det är omöjligt för en människa att ställa sig i den positionen som Catwoman står i på bilden ovanför, menats andra påstår att det är fullt möjligt. Jag tillhör dom som tror det är möjligt. Jag har självklart inte provat men jag har varit på ett Yoga pass en gång i tiden och där ställde dom sig i många, för mig, onaturliga positioner som var helt omöjligt för min kropp att anpassa sig till. Jag vet inte varför folk reagerade på detta omslag, allra minst för att de tyckte det var overkligt. Jag menar... hur mycket inom serietidningsvärlden, när det kommer till kategorin superhjältar, är det som är verkligt egentligen?, så är det en så enkel grej som en position folk hakar upp sig på. I vilket fall som helst så gjorde dom om omslaget, de knäppte hennes dräkt vid bysten och lade till lite mer rygg. Så nu ska väl folk förhoppnings vara nöjda.


 

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards