Nördkulturen

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av David - 10 juni 2012 14:42

 


Om drygt ett halvår (Februari 2013) är det dags igen för ännu ett Dead Space spel. Jag har spelat både ettan och tvåan tidigare och välkomnar gärna ett tredje spel med öppna armar. Det ska tydligen gå att spela detta spel i Co-op mode vilket är ännu bättre då det gör spelet så mycket roligare att spela igenom det med en kompis. Vad jag har läst så lutar det också åt att spelet ska vara mer åt "open world" hållet, att ha stora områden att utforska fast jag tvivlar det kommer bli såpass stort som tex Oblivion eller Dragon Age, lite mindre värld än så hoppas jag på för annars kan det bli svårt att bibehålla skräckkänslan i spelet vilket jag hoppas att dom siktar på att göra. Spelet kommer finnas tillgängligt på PS3, X-box 360 och till PC.


   

Av David - 10 juni 2012 12:52

Ja nu får det fan vara nog!! Blev så  less på all denna extrema överflöd av reklam på denna sidan så jag kommer försöka göra bloggen helt reklamfri från och med nu. Självklart kommer det kosta mig lite grann, 20 kr för en månad, 50  kr per kvartal eller 200 kr för ett helt år. Rätt bra priser ändå för att slippa denna röran av annonser.


   

Försökte få till rätt bakgrundsfärg med mindre lyckat resultat som synes.

Av David - 10 juni 2012 10:19

Nu har jag lagt till länkar på bloggens presentations sida. Du kommer till presentationen om du trycker på "Visa presentation" under den fina tärningsbilden här till vänster. Det är youtube klipp till youtube kanaler med liknande intressen som mig och sånt som jag följer. Jag kommer lägga ut alla deras nya klipp där i framtiden och uppdatera så dom ligger kvar och inte "trycks ner" av nya blogginlägg. Alla kanalerna är jättebra och dom gör ett kanonjobb så det är värt att kolla in dom.

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards